אסטרטגיה שיווקית זה בעצם אומר, שאנחנו לא רק מחכים שיגידו לנו על מה לכתוב. אנחנו מחכים כבר להכיר אתכם, לפרק לחתיכות קטנות את המוכר והידוע, וליצור את הבלתי מובן מאליו.
נכון שכשהכול ידוע מראש - כמעט ואין מקום לטעויות?
אסטרטגיה שיווקית מתמקדת ביצירה, פרסום והפצה של תוכן שיווקי. זאת בכדי לרכוש לידים חדשים, להמירם ללקוחות ולשמרם במערכת.
אסטרטגיה שיווקית כוללת את כל ההגדרות המקצועיות (SWOT, לדוגמא), את המטרות של המהלך, את מוצרי התוכן ואת לוחות הזמנים ליצירה, לפרסום ולהפצה.
אם כל האמור למעלה נשמע לכם כמו ז`רגון עסקי משומש ודהוי (ומשעמם עד אימה) - אתם צודקים. יחד עם זאת, כיצד ניתן להתקדם, מבלי לעבוד על הבסיס?