איך גורמים לגולש לא לנטוש את תהליך הרכישה? (שלב 2)
ברוכים הבאים למסר ה-2 בסדרת `תוכן זה מדיד`. בשלב הקודם, למדנו כיצד לגרום לגולש לדעת מקיומך. השלב השני במסע, הוא השלב בו הגולש נשאב עמוק יותר למשפך השיווקי, וכעת – הוא מחפש מידע.
האם תצליחו לספק מידע טוב מספיק?
שלום וברוכים הבאים למסר ה-2 בסדרת `תוכן זה מדיד`.
תזכורת לגבי המסר הקודם.
בשלב המודעות (Awareness) רוב התוכן תוכנן כדי ללחוץ על נקודות הרגש (תוכן מבדר, כיפי, קליל, מועיל). כעת, הגולש מצוי בתהליך קבלת ההחלטות, רגע לפני שמספק פרטי קשר והופך לליד (Lead). למה הוא זקוק כעת? למידע.
משום שבשלב הזה, הגיע תורו של השכל, המחפש הוכחות לשאלה היחידה המנקרת בראשו של כל אחד:
בשלב הראשון של העלאת המודעות, הגדרתם בעבור הגולש את הבעיה. כעת, הגולש פתוח וסבלני יותר כלפי תוכן המגיע מהמותג שלכם, ולכן התוכן המיועד לשלב ה-Consideration הוא תוכן מבוסס פתרון.
נחזור למשפך השיווקי, הפעם, לשלב השני - Consideration שמוביל ליצירת הליד (Lead Generation).
אלו סוגים של תוכן מתאימים לשלב ה-Lead generation?
1. Case studies 2. שאלות ותשובות 3. וובינרים ופודקאסטים בהרשמה (עדיין בחינם) 4. דוגמאות והתנסויות חינמיות 5. ייעוץ חינמי (צ`אט) 6. תוכן ארוך, עמוק וירוק - עד
איך מודדים הצלחה של תוכן בשלב הזה?
1. הרשמות 2. הגברת מעורבות במדיה החברתית (עוקבים) 3. הורדה (Downloads) של נכסי תוכן 4. בקשה ליצירת קשר, או יצירת קשר דרך טפסים 5. תגובות, שיתופים 6. מדידת מספר המבקרים ומשך הזמן בו נשאר הגולש בכל נכס תוכן בדף 7. Bounce rate – מספר הנטישות של הדף
איך אתם יודעים שהצלחתם?
כעת, הגולש הומר משלב ה-Consideration לשלב ה-Lead Generation. זהו השלב בו קיבלתם פרטי קשר בתמורה לפריט תוכן. מספר ההרשמות לניוזלטר, ההורדות וכמות ואיכות פרטי הקשר הם המדד להצלחה.