כאן לרוב מנהל מחלקת מכירות יפטור את התוכן כ`קשקוש` או לפחות `קישוט`, אבל האמת הנהדרת היא, שתוכן יכול לעזור מאד מאד, למאמצי המכירה שלך. כי תוכן סוגר את העסקה. מאחר וכאמור בקרוב, רוב העסקאות ייסגרו ללא אנשי מכירות, כדאי להכין תוכן תומך מכירה, מוקדם ככל הניתן, ולהפיץ אותו הישר לתיבת הדוא"ל של המתעניין.
המשפך השיווקי כהרגלו, ממחיש זאת היטב:
אלו סוגים של תוכן מתאימים לשלב הזה?
1. מחקרים 2. Case studies 3. עדויות להצלחה 4. מדריכי רכישה 5. מדריכי שימוש 6. דפי מוצר 7. השוואות מוצר או שירות
איך מודדים הצלחה של תוכן בשלב המכירה?
1. מספר תגובות לניוזלטרים מכירתיים 2. הרשמות לשיחות יעוץ ומכירה 3. גידול במספר המכירות
תוכן הוא כלי שימור נהדר לשלבים שאחרי המכירה, אבל על זה - בסדרה הבאה.
נו? נכון שזה לא מסובך כפי שחשבתם? נכון שכעת, עם כל המספרים, הנתונים וההוכחות, גם אתם רוצים תוכן? קדימה, הרימו את הטלפון או את האצבעות, צרו קשר, נדבר ונפתור את זה. זה באמת קל יותר ממה שאתם חושבים.