אתם קוקה קולה, איקאה או נייק? לא? אז מה! עודדו את הגולשים להכיר אתכם, עם מגוון דרכים לפרסום הבלוג.
"אולי יעניין אותך גם"? או "גולשים שקראו את המאמר הזה, קראו גם" - מוכר? אלו הן הפלטפורמות להמלצת תוכן.
המקפצה, ההזדמנות ומטה הקסם של המותגים. הידועים יותר, וגם כאלו שאינם.
אם התוכן בבלוג שלכם נשאר רק בבלוג - זכיתם בחיזוק מילות מפתח, וחיבור עם העוקבים אחריכם. אם אתם מפרסמים את התוכן שבבלוג שלכם בפלטפורמות או ברשתות החברתיות - אתם זוכים לתשומת לב של ההמונים.