אז מה הולך לקרות ברשתות החברתיות בקרוב? |
מה יהיה?!
וכל זה, עתיד רק לגדול. למה? כי למשתמשים המעוניינים לבצע רכישה ברשת, נמאס מאד מהצורך:
ואם כיום הרשתות החברתיות מספקות חוויה, מעבר לסיפוק הצורך הבוער בשופינג – מי יכול לסרב? 2. התוכן עובר לרשתות החברתיות כמעט כל המשווקים (כולל כותב שורות אלו) יטיפו נמרצות, שלפחות בכל הנוגע לתוכן שיווקי – האתר הוא הבסיס, התשובה, הבית, או כל אחד מהתיאורים האחרים הנפוצים. הכוונה היא ש - כתבת מאמר? שים אותו בראש ובראשונה – באתר. אחר כך לך וטייל איתו במקומות אחרים. נדמה שהחבר`ה בFacebook עוקבים בנמרצות אחר מהלך חיינו, ולכל אלמנט המעכב אותה מלגדול – ניתנת חתיכת תשובה טובה ברמת המוצר. כזה הוא הFacebook Instant Article – פיצ`ר שהושק במאי 2015 על ידי החברה, המאפשר טעינת מאמרים ארוכים מהמקור בו הם חיים, במהירות דומה לזו של סרטוני הווידאו או התמונות. על פי Fcebook, כלים רבי עוצמה יגרמו לסיפור שלך "לקבל חיים חדשים", על ידי הטמעה של קטעי וידאו, תמונות ומפות אינטראקטיביות במאמר. למפרסמים, ניתן להטמיע מודעות במאמר (פייסבוק מציעה תנאים נדיבים במיוחד), וליהנות מהרווחים המופקים מהן. מה המטרה של כל זה? שליטה, כמובן. Facebook מבקשת להשאיר אותנו בכיסה הקטן לנצח, (וממילא, כאשר אתרי התוכן נהנים מתעבורה המגיעה בחלקה הגדול, מהרשת החברתית – למה להוציא אותם החוצה?). National Geographics, The New York Times, BuzzFeed ו – NBC News הם רק חלק ממאות שיתופי הפעולה הפורים כיום עם הפיצ`ר, דרכו מפורסמים אלפי מאמרים מדי יום ביומו. בקיצור, Facebook גורמת לכותבים, בלוגרים, מפרסמים ומשווקים לא לחשוב פעמיים, ולבחור בפלטפורמת Instant Articles ככזו המועדפת לפרסום מאמרים. מי עוד בעניין? Twitter כמובן, עם ה" "Project Lightning שלה, המאפשר צפייה באוסף האייטמים החמים של היום, מבלי לצאת החוצה, מבלי לצייץ או לחפש כנושאים קשורים, באמצעות שפת ההאשטגים המאתגרת של הרשת. לצפייה באתר לחץ כאן >> 3. החיים המשודרים בעיכוב של דקה מההתרחשות עצמה? לא מספיק טוב. כמה חכמים היו האנשים הטובים בMeerkat, שמבינים עד כמה קשה לנו לחכות. המושג "מידי", מעולם לא היה מידי יותר, ועם האפליקציה הזו, Periscope ועוד כל אלו שיבואו בעקבותיהן, ניתן ליהנות (או לברוח באימה וירטואלית) מצפיה בהתרחשויות בזמן אמת. לבמאי-צלם - נדרשת האפליקציה, לקהל הצופים חשבון - בTwitter ו- Voila – יש לכם אייטם רותח, הישר מהחזית. תקראו לזה הנאה חולנית, תקראו לזה דחף כפייתי בשיתוף, תקראו לזה הטרנד-החם-ביותר-במגמות החברתיות-ברשת- שיתוף בשידור חי, עונה על צורך הולך וגדל, של אינטראקטיביות. מעל הזמן. שימו לב - הקרקע פורה, משווקים יקרים, לשיטות שיווק גרילה המתחננות שיעשו בהן שימוש, או שיגדירו דרכן מציאות שיווקית וירטואלית חדשה בLive Stream-. וכמה חמודה הסוריקטה הזו. (תהייה: מדוע בחרה החברה בקמע של יונק טורף?) לצפייה באתר לחצו כאן >> Disclaimer: All the content in the original site is property of its owner. This webpage is used under the fair use doctrine and is not affiliated in any way with the original work.
|
||||||||