|
כתיבה שיווקית לדואר אלקטרוני
|
|
|
|
|
|
77% מהצרכנים
מעדיפים לקבל מסרים דרך המייל.
עדיין.
ולמה? כי מי הזמין אתכם להיכנס אליו לinbox, לשלוח מבצעים, כתבות ודברים טובים נוספים -אם לא הגולש בכבודו ובעצמו? הא? אז אם חשבתם שלשלוח מייל זה so אייטיז - אתם פשוט מפספסים.
כתיבת תוכן לניוזלטר - איך זה עובד?
|
שיווק במייל הינו שיטת השיווק האפקטיבית והרווחית ביותר. אסטרטגיה שיווקית תקבע מה אומרים, למי אומרים ומתי, מבלי להתפתל בכל בוקר מחדש.
ראה מידע נוסף..
יש לך הזדמנות אחת, ואחת בלבד, לגרום להם לפתוח את המייל שלך.
לא כדאי לפספס אותה. רוצה לדעת איך?
ראה מידע נוסף..
ת`אמת? לא משנה באיזה מערכת בוחרים, העיקר שתספק את הסחורה.
לשלוח ולשכוח? לא כדאי. איך כן כדאי לעשות זאת?
ראה מידע נוסף..
יש לכם רשימת תפוצה? זו כבר התחלה מעולה. עדיין אין לכם? בואו ניצור אחת. ועכשיו, התחילו לפנק את העוקבים אחריכם, בתוכן אדיר. לשם שינוי.
כך עושים את זה
למה ניולזטר, הוא עדיין שועל קרבות מנצח?
תגידו, כבר הספדתם?
מחאתם כפיים לפייסבוק, לסנאפצ`ט ולכל אחד מהערוצים האחרים,
ובדרך, שכחתם קצת את אחד הכלים החזקים ביותר, בארגז הכלים שלכם?
אבל, שיווק במייל - או - ניוזלטר, עדיין מספק את הסחורה.
במחיר זניח לעומת ערוצי שיווק אחרים, הוא מספר סיפור שאנשים באמת קוראים.
מדוע ניוזלטר נחשב בעיני רבים, לכלי המכירות החזק ביותר?
כי הוא במובייל
עם למעלה מ 52% מהטלפונים החכמים המחוברים לחשבונות המייל, קל להגיע לאנשים עם מסרים שיווקיים בניוזלטר. כאלה שאנשים קוראים ב"זמנים הלבנים": ברכבת, בדרך הביתה. בתור לרופא. וגם -במגרש המשחקים (עצוב, אבל נכון).
כי הוא ממזרי טופס יצירת קשר באתר, הוא דרך קלה וממזרית להבין מיהו הגולש מצידו האחר של המסך.
בכך שיודעים פרטים חשובים על הגולש, קל לשלוח לו בהמשך מסרים מדויקים מאד, שנוצרו במיוחד בעבורו.
כך, גם אם הגולש נטש את האתר שלא על מנת לחזור, הוא אינו אבוד. הניוזלטר, הוא זה שישיג את תשומת ליבו.
הוא זול
יודעים כמה עולה לשלוח ניולזטר? פחות מאגורה. אולי מעט יותר.
בהשוואה לקידום הממומן, לפרסומות הממומנות או לכל פעולה שיווקית אחרת - זו בדיחה.
אולי תרצו לדעת עוד על:
|
|
|
|
|
|
|
|
|