פרסום באינטרנט |
העליתם מאמר חדש לאתר? קבלו דרכים נוספות ( וקצת פחות מוכרות ) לפרסם זאת והבית, הוא האתר שלך. כל היתר (רשתות חברתיות, בלוגים של אחרים, אתרי מאמרים וכו`) הינם בבחינת ספות נפתחות, שנוחות ככל שיהיו – הן מיועדות לאורחים. מדוע כדאי להציב את המאמר באתר? פעם אחת – מאותת למנועי החיפוש שיש כאן אתר שמשקיעים בו. בתוכן איכותי, טרי ובעקביות. פעם שניה – יש סיכוי גדול, שהגולש שנכנס למאמר הספציפי אותו כתבת, יתפתה להמשיך בטיול לעבר דפים אחרים. ואז גדל הסיכוי שהוא: 1. ימשיך לקרוא, 2. ירשם לרשימת התפוצה, 3. ואפילו יצור איתך קשר. אולם רגע, לפני שעוברים על כל הדרכים להודיע לעולם הרחב, שהעלית מאמר חדש באתר, בואו נדבר רגע על המאמר עצמו. רוצה שאנשים יקראו, ישתפו וידברו על המאמר שלכם? צרו מאמר מרהיב. כזה שסוקר נושא שטרם נטחן, שופך זוויות מקוריות על נושא שכן, כתוב בשפה קולחת, עדכנית, אלגנטית ורהוטה, הודק עד כדי כאב, התנער מאלמנטים מיותרים ונותן אך ורק מידע אמין ומקורי. כמובן, לא לשכוח. מאחר ותכליתו של האתר אינו רק פילנטרופית, אלא גם לקדם את האתר והעשייה הכללית שלכם, הקפידו לתבל את המאמר במילות המפתח הנכונות. אלו שעל בסיסן תרצו להיחשף. (אנחנו כמובן סוברים, שכתיבה טבעית, איכותית, מקורית ומעניינת, מקדמת ממילא את מילות המפתח של הנושא. אז לטעמנו, אין צורך להתאמץ יתר על המידה, ובכל מקרה, יש להימנע להעמיס מילות מפתח במאמר, שכן אז, אין איש רוצה לעיין בו.) אוקי. לענייננו. מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, שליחה לרשימת תפוצה והחלפת לינקים עם אחרים – כל אלו דרכים מוכרות ונפוצות. אנחנו כאן בכדי לחשוף דרכים מניפולטיביות, מתקדמות וחכמות יותר. חוקיות, אל דאגה, ומקובלות בהחלט. (והבלוג של Kissmetrics עזר לנו עם זה) עשו שימוש בתוכן מאחר ואמ:לק (ארוך מדי, לא קראתי וכנראה לא אקרא גם לעולם) היא מגפה מתפשטת, עזרו לגולשים להבין כי כדאי מאד לצרוך את התוכן שכתבתם, באמצעות פיסות קטנות ממנו: הכותרת, תמצית מהודקת או ציטוט. הפיצו את הפיסות הזעירות הללו במרחבי הרשת החברתית. אגב, אתם יכולים לעשות ניצול של הטיפ הזה, גם בתוכן עתיק באתר. הפיחו בו חיים והגבירו את התנועה לאתר. עשו שימוש במשפיענים משפיענים, הם אנשים, ובכן, ידועים מן הסתם, שצברו קילומטרז` מרשים של ידע, מיומנות וניסיון בתחומם. ייתכן והמשפיענים הללו יתנו לכם יד, ויעזרו לכם לקדם את פיסת התוכן השיווקי החדשה שלכם. כיצד? > הם יכולים לפרסם את הלינק למאמר שלכם בכלים הפרסומיים שלהם > הם יכולים להוסיף לפיסת התוכן שלכם תוכן משלהם, כגון ציטוט, התייחסות מקצועית ועוד. > הם יכולים ליצור פיסת תוכן מקורית משלהם, שתזכיר אתכם בתור הnewbie או המומחים החדשים בבלוק. הפכו את התוכן המילולי, למשהו אחר לגמרי כאמור, אמ:לק. אז מה עושים? הופכים את התוכן לישויות ויזואליות, קלות לעיכול ואפשרו לקהל נוסף ליהנות ממנו. כמובן, לא שוכחים ליצור לינק למאמר המקורי בסוף. למה למשל ניתן להמיר את המאמר המילולי? > קטע וידאו > Slideshare > אינפוגרפיקה # לשתף. לשתף. לשתף. הוספה של כפתורי שיתוף בסוף כל מאמר או דף באתר, תקל על הגולש לשתף אותו לאחרים. # לא לפסול להוציא מעט מזומנים במידה והמאמר שלכם באמת בולט - וההמלצה שלנו היא ליצור מאמר שבאמת בולט, בכל פעם - ייתכן וכדאי להשקיע מעט, ולהפיץ אותו כתוכן שיווקי טבעי, בפלטפורמות מובילות במרחבי הרשת. אתרי מאמרים, פורטלי תוכן ואתרי חדשות הם מקום טוב להתחיל בו. |
||