מה זה inbound marketing שכולם מדברים עליו? |
אז למה לך Inbound עכשיו?
כלומר, כל עוד הפרסומות צצות Out-of-nowhere וממש משבשות את מהלך חיינו, התקין והאהוב עד מאד. שכולל רביצה, ובהייה באין מפריע. כך יותר ויותר אנשים קמים מהכורסא כשניתן האות לפרסומות, מעיפים בחדווה מהמסך מודעה לא קשורה, לא טורחים בכלל לפתוח את הפרסומת מהinbox ועטים אלי קרב בציפורניים שלופות לפעולת הUnsubscribe. ולו בשל תחושת השליטה הרגעית של "אני זה שאקבע מה מתאים לי עכשיו". האמת, אפשר להבין. Inbound marketing הינו סוכריה שיווקית שמצליחה, על אף קיתונות הציניות סביבה, ליצור עולם של שיווק, שאנשים למעשה ממש אוהבים. הפלא הזה קורה על ידי יצירת תוכן מעניין, רלוונטי, מועיל שפוגש אותנו בזמן המתאים ובמקום המתאים. אז מה זה בעצם Inbound marketing? Inbound marketing הינו גישת שיווק המציעה ומפרסמת תוכן אדיר, אישי וממוקד מאד, המשוגר הישר לקהל היעד החלומי שלך. כל זאת, בערוצים רבים מאד, מגוונים מאד ומשולבים מאד. Inbound marketing מנצל את כל הנכסים השיווקיים שבבעלותך, ובהם האתר, הבלוג, הדפים ברשתות החברתיות, רשימות התפוצה ועוד הרבה יותר, על מנת להגיש לקהל היעד שלך תוכן שנותן תועלת, ולא מפריע. על פי HubSpot, סוכנות שיווק הInbound marketing המובילה בעולם, שיטת השיווק המצליחה והיעילה הזו, נראית כך: Attract לא כל קהל, הוא קהל היעד שלך. Inbound Marketing מצליח להפגיש בין תוכן אדיר שמפורסם בבלוג, באתר, בדפי הנחיתה, רשתות חברתיות או באמצעות מילות מפתח – לבין הקהל היעד בו בחרת להתמקד, כאשר המשימה העומדת על הפרק הינה – פיתוי. Convert הצלחת להביא מבקרים לאתר, לבלוג, לדף הנחיתה. כעת, המבקרים אינם זרים עוד. כל שנותר הוא להמירם למבקרים קבועים, על ידי ניצול כל המידע שיש עליהם. הפעולה הזו מתרחשת הודות למנגנונים אשר מחלצים את כתובות מייל לשימוש עתידי, באמצעות דפי נחיתה, קריאה לפעולה, שאלונים שונים, רשימות תפוצה ועוד. Close נפלא! המרת מבקרים מזדמנים ללידים עתירי פוטנציאל. כל שנותר, הוא להפוך את הלידים הללו, ללקוחות משלמים. הודות למערכות CRM, דיוור אלקטרוני, מערכות שיווק אוטומטיות ועוד, ניתן להמשיך לספק לליד מידע רלוונטי ומדויק עבורו, עד להבשלת החלטת הרכישה. Delight inbound Marketing מלווה את הלקוח בכל מעגל חייו, אפילו אם הסכים למסור את פרטי האשראי זה עתה. כעת המשימה הינה להמשיך ולשמח את הלקוח, ולעשותו שגריר נלהב ומרוצה של השירות. איך עושים זאת? גם כאן תוכן אדיר ממשיך להיות הגורם העיקרי בפעולת השיווק, והינו מיושם בדיוור אלקטרוני חכם, העמקת ההיכרות עם הלקוח באמצעות הרשתות החברתיות, שאלוני לקוחות ועוד. Inbound Marketing - למה זה טוב לצרכנים?
ולמה זה טוב למפרסמים?
|
||