מהם 3 המרכיבים ההכרחיים של שיווק מוצלח במייל? |
3 אלמנטים הכרחיים שכדאי לחשוב עליהם לפני שניגשים להגדרת קמפיין במייל 1. אסטרטגיה הרימו ידיים אם הנכם מכירים חברות שהתחילו קמפיין דיוור במייל בקול תרועה רמה, ממנו לא נותר זכר לאחר מספר שבועות. רוב הסיכויים שהידיים למעלה. זאת משום שאותן חברות החלו בתהליך כתיבה ומשלוח, ללא אסטרטגיה ברורה. אסרטגיית תוכן שיווקי במייל קובעת מה יאמר, למי ומתי. > מה יאמר – מהן ההצעות לעוקב אחר המותג > מי קהל היעד – עד כמה קהל היעד רלוונטי, וכיצד ניתן לפלח אותו לרמת הדיוק הגבוהה ביותר > מתי יאמר – כמה הצעות ישלחו במהלך החודש, ומתי הזמן הטוב ביותר לשגרן בכל יום אנו מואבסים בכ-5000 מסרים שיווקיים. יחד עם זאת אנשים עדיין שמחים לפתוח דוא"ל. מדוע? פשוט, משום שהציעו להם הצעה שקשה מאד לסרב לה: > שורת הכותרת עוררה סקרנות ("יכול להיות שאתה חוגר את התינוק בכיסא הרכב בצורה שגויה?") > ההצעה ענתה על צורך בדיוק בזמן ("20:00 ועדיין במשרד? אנחנו כאן כדי לפנק אותך") > תפוגת ההצעה משכה תשומת לב ("Very Happy Hour!!! כל פיות הבדולח מחכות לכם ב60% הנחה! ורק לשעה הקרובה) 3. קהל יעד מדוע יש מיילים שאחוזי הפתיחה שלהם גבוהים, ומיילים אחרים מהם מתעלמים? תוכן שיווקי מוצלח, הינו כזה ששם את הגולש במרכז, ויודע: > מיהו הגולש > כיצד ניתן לעזור לו > מדוע הוא נרשם לרשימת התפוצה הזו מלכתחילה מעבר להכול, תוכן שיווקי במייל שנכתב לקהל יעד פותח הזדמנות אדירה לגלגל שיחה. ואולי להתחיל מערכת יחסים יציבה לאורך זמן. |
||