|
|
|
|
אם הפסקתם לנחש והתחלתם לנצח
כנראה כבר יש לכם אסטרטגית תוכן.
עדיין לא? אז אולי אתם מאמינים בתוכן, או אפילו עושים תוכן אבל מאוכזבים מהתוצאות.אסטרטגית תוכן תעזור לכם לעשות שיווק פשוט, יעיל ואפילו מהנה.
אסטרטגית תוכן – איך זה עובד?
|
מי המותג? מה הוא מציע לעולם? מול מי הוא מתמודד, ולמה שלעולם יהיה אכפת?
שלב המחקר קריטי לגיבוש תכנית מגובשת ויעילה, והוא הבסיס לגיבוש תכנית שהולכת לעבוד, לשם שינוי.
אסטרטגית תוכן היא לא רק הדרך היחידה להביא לחיבור חזק ועקבי עם קהל היעד, היא גם שקט נפשי.
הודות לה, תוכלו לעבוד מסודר, חלק ובטוח. ללא ניסיונות וללא תחושות בטן.
כל החוזקות, קהלי היעד, הנושאים ואפילו הלינקים הפנימיים מאורגנים, מתועדים ומחכים להתממש, במסמך. אחד. ברור.
יוצאים לדרך.
אתם באמת יכולים לטפס למיקום הראשון. אתם באמת יכולים להביא עוד תנועה לאתר.
השאלה אם אתם רוצים.
בואו נמשיך
אסטרטגית תוכן: מי כמה ולמה היא הדבר היחיד, שיכול לעזור לכם להתקדם
"אסטרטגית תוכן היא השילוב בין הגדרת החלומות הפרועים ביותר של הארגון, לבין פעולות ריאליות, מושכלות ועקביות להשיג אותם, באמצעות תוכן". קצת מפתיע בשביל הגדרה, נכון?
ציפיתם יותר למשהו כמו: "אסטרטגית תוכן היא תכנית ברורה ומתועדת לפיתוח, יצירה, והפצה של נכסי תוכן מועילים ומניעים לפעולה".
אבל אז, לא רק שהיה משעמם, אלא גם היינו ממעיטים בערכה של אסטרטגית התוכן. בבסיסה, אסטרטגית תוכן היא אכן מפת דרכים ברורה ומגובשת לכל ענייני ניהול התוכן, אבל היא כל כך מעבר.
כיצד אסטרטגיית תוכן היא יותר מעוד מסמך לביצוע?
בשורה התחתונה, אסטרטגית תוכן עתידה לעזור לכם: 1. לגבש תדמית ייחודית ובעלת בידול 2. לפתח מותג סמכותי – כזה ששולט בתחום בו הוא פועל 3. ולגייס ולבנות קהל אוהדים נאמן
וכל זה יעזור: 1. להתקדם לראש רשימת התוצאות 2. להזרים תנועה לאתר 3. למכור יותר 4. ולהציג תוצאות חיוביות בכל הנוגע להחזר השקעה.
מה קורה כאשר מייצרים תוכן ללא אסטרטגיית תוכן?
גם אם אתם כבר מקפידים לפרסם נכסי תוכן בעקביות, ואינכם פועלים בהתאם לאסטרטגית תוכן, אתם לא ממצים את הפוטנציאל מהמהלך.
התוצר של פעילות תוכן ללא תכנון כזו הוא בנק אמנם מרשים של מאמרים, פוסטים, ספרים או סרטונים, אבל לא רק שאינם מקדמים אחד את השני, אלא מתנגשים האחד בשני.
מעבר לזה, יצירת תוכן ללא תכנית אסטרטגית גם תביא לעייפות החומר האנושי, וגם לבלגן באתר, ובסופו של דבר,
הנושאים לכתיבה ייגמרו, הרעיונות ידלדלו וייווצר תוכן גנרי ומשעמם. בהחלט לא מה שאתם צריכים כדי להגשים את החלומות הפרועים, הא?
רק גיבוש אסטרטגית תוכן תביא למצב אופטימאלי:
השראה שלעולם אינה נגמרת, שעוזרת ליצור תוכן ייחודי ומועיל, שגורם לגולשים להתחבר לכתוב, ולשתף אותו הלאה. חלום.
|
|
|
|
|
|
|
|
|