יש אתגרים? יש פתרונות. (ואלו שמטמיעים אותם – מרוויחים בענק)
בארצות הברית ובאנגליה, בהן תוכן שיווקי מהווה חלק נכבד מעוגת השיווק הארגונית כבר שנים רבות, כבר התגברו על החסמים הללו.
89% מחברות הB2B אשר נסקרו במחקר, העידו כי תוכן שיווקי הוא הגורם העיקרי באסטרטגיה השיווקית הכוללת של החברה.
70% אף הצהירו על כוונה לייצר יותר תוכן שיווקי בשנה הקרובה.
מה עבד להם?
מנהלי החברה אשר שאפו להמיר את השיווק המסורתי (פרסומות, דחיפות וקידום אורגני נטול תוכן איכותי) באסטרטגית תוכן שיווקי, חקרו ומצאו כי השוק מספק פתרונות מדידים, לשיפור והוכחת הצלחה. מנהלים אלה:
√ גייסו אנשי מקצוע מומחים לאסטרטגיה ויצירת תוכן מחושב
√ הטמיעו מערכות מדידה ואופטימיזציה
√ יצרו אסטרטגית תוכן שיווקי מתועדת
בישראל, יצירה והפצה של תוכן שיווקי מתוכנן ומחושב, הולכת וצוברת מודעות ותאוצה, בקרב מנהלי שיווק אשר אינם מסתפקים עוד, בשיווק מסורתי.