|
|
|
|
|
|
|
|
יש לך הזדמנות אחת, ואחת בלבד, לגרום להם לפתוח את המייל שלך.
לא כדאי לפספס אותה. רוצה לדעת איך?
|
|
|
|
|
הנה היא: שורת הנושא.
ולאחריה? הכותרת.
ולאחריה? הפסקה הראשונה.
ולאחריה? טוב, הבנתם.
ובסוף? הקריאה לפעולה.
לכל רכיב במכונה הזו יש תפקיד, יש מהות, יש תועלת, ויש סיכוי גדול שיהיה הדבר הגדול הבא, עבורכם.
קל מאד ליות עוד אחד ממאות ואלפי המיילים, המושלכים מדי יום הצידה, ואף (חלילה) מביאים את הגולש לבקש הסרה מרשימת התפוצה.
אל תתנו לזה לקרות.
|
|
|
|
|
|
|
|
|