ת`אמת? לא משנה באיזה מערכת בוחרים, העיקר שתספק את הסחורה.
לשלוח ולשכוח? לא כדאי. איך כן כדאי לעשות זאת?
השוק רווי מערכות דיוור. כולן יתפארו בנוצות צבעוניות ובהן אנליטיקס, מבחני A/B (מה זה?) ועוד שלל פיצ`רים טכניים מורכבים, שאם נהיה כנים - רוב רובם של המשתמשים לא מנצלים נכון.
יחד עם זאת, מערכות דיוור קריטיות להצלחת המהלך.
הן:
א. דואגות להעביר את המייל כמעט לכל הנמענים ב. מספקות יופי של תבנית עיצוב, שיארחו את המסר בחדווה ג. יספקו שלל נתונים לאופטימיזציה
ואם נחבר את כל הטוב הזה, בעֹצמה של השיווק בדואר אלקטרוני, הרי שלא קשה להבין כיצד עסקים רבים חבים את חייהם לשיווק במייל.