outbound marketing הפך מהילד המגניב, לזה שעושים לו שיימינג.
למה?
outbound marketing הינו מתודולוגיית שיווק מסורתית המכוונת לקהל ההמונים, בשאיפה ללכוד בו לקוח פוטנציאלי.
הכלים העומדים לרשות ה - outbound marketing ממומנים וחיצוניים לעסק. במילים אחרות - ברגע בו נעצר התשלום לערוץ השיווק - נעצר גם זרם הלידים.
outbound marketing עושה שימוש ברכישת שטחי פרסום במדיה ובעיתונות, השתתפות בכנסים וירידים, רכישת רשימות דיוור, טלמרקטינג "עיוור" ועוד.
outbound marketing נקרא כך משום הינו דוחף החוצה את המסרים, ולכן נחשב לשיטת שיווק בעלת עלות-תועלת נמוכה יחסית. זאת, בשל עיוורון הפרסומות של קהל ההמונים, ובשל העלויות הגבוהות של רכישת שטחי פרסום חיצוניים.