Inbound marketing הינה מתודולגיית השיווק המצליחה, והאהובה ביותר בעולם.
מה עשה אותה לכזו?
inbound marketing הינה גישת שיווק הנוטשת את שיטות המכירה המסורתיות (רכישת שטחי פרסום, רכישת רשימות תפוצה), ובמקום לדחוף החוצה מסרים מכירתיים, מושכת פנימה מתעניינים בעולם התוכן בו חי המותג.
זאת על ידי ניצול תוכן שיווקי מדויק ורלוונטי, שקהל היעד אוהב.
מטרת הinbound היא לייצר מערכת יחסים יציבה וארוכת טווח עם הלקוח, בכדי להקל את מאמצי המכירה העתידים לבוא.
בסיס פעילותה של השיטה הינה ייצור תכנים מועילים ומפתים בחינם, מתוך מטרה לספק עזרה, ערך ותועלת. מתוך כך גדלה המודעות למותג, גובר האמון בו, וכל אלו מתורגמים לביצועים עסקיים אופטימאלים, בהיבט המכירה.
inbound מורכבת מ4 פעולות עיקריות: משיכת זרים, המרה ללקוחות, סגירת עסקאות ושימור לאורך זמן.