חושבים על דף נחיתה? אתם לא חושבים רק על חיצים וצבעים בוהקים, נכון? דף נחיתה הוא יופי של דרך להזרים עוד פניות לעסק. כלומר, רק עם תוכן ממזרי, הכוונה.
דף נחיתה הינו אחד האלמנטים המרכזיים והחזקים ביותר, בחייו של עסק. מדוע? דף נחיתה מתמקד במטרה אחת בלבד – השגת פרטי הגולש.
ממה מורכב דף נחיתה מוצלח? הכותרת – אם תפקידה של הכותרת קריטי בכל מוצר תוכן, הרי שבדף נחיתה היא קריטית ממש. מאחר ודף נחיתה אינו מכיל מרכיבי תוכן רבים, 80% מהגולשים יתמקדו רק בה, ועל פיה יחליטו האם להישאר בדף, או להסתלק.
התועלות – דפוס החשיבה של הגולש בדף הנחיתה הוא מהיר ועצבני. כאן המקום לרפט בדיוק נמרץ את התועלות החזקות והמשמעותיות ביותר, מהשירות או המוצר.
קריאה לפעולה – שלב התכל`ס. קריאה לפעולה גוזרת את דינו של הדף – האם הצלחנו להניע את הגולש, או לא?