הרבה מחשבה, מעט מילים. קבלו את אחד הכלים שיווקיים החזקים ביותר.
מי אנחנו? מה אנו מציעים לעולם? אל מי אנו מדברים? ולמה שיקשיבו לנו בכלל? כל זאת ועוד, בפרופיל חברה שאפשר להאמין בו.
פרופיל חברה נדרש, בכל אותן פגישות או שיחות עם לקוח, שמסתיימות ב"אז אתה יכול לשלוח לי משהו"?
פרופיל חברה הוא הרבה מעבר ליצירת רושם. פרופיל חברה מהודק, שכתוב היטב הוא למעשה איש המכירות שנשאר, לאחר שאתם עזבתם את חדר הישיבות.
פרופיל חברה כולל פרטים עובדתיים אודות החברה, ערכים, חזון, תכונות ותועלות. ניתן לכתוב את פרופיל החברה בון מעונב או חברתי – פתוח יותר. הכל בהתאם לקהל היעד ולמותג.