כתיבה שיווקית לדף עסקי, היא משימה מאתגרת. דף פייסבוק מוצלח, הוא כזה המכיל אסטרטגית תוכן ארוכת טווח, כתיבה שיווקית מסביב לשעון וניהול תגובות נכון.
אין באמת צורך לפרט, עד כמה דף פייסבוק עסקי חשוב לעסק, נכון?
אבל בהחלט יש מקום לעודד את ציבור בעלי העסקים, לעשות זאת נכון.
שיטת עבודה עקבית, המשלבת בין תכנים הממוקמים באתר (אליהם מפנה דף הפייסבוק) לבין תכנים העומדים בפני עצמם, כמו גם תכנים כלליים לבין תכנים מכירתיים יותר – היא המפתח להצלחה ברשתות החברתיות.
דף פייסבוק עשיר ומעורר השראה, הוא תוצאה של חשיבה מאומצת ועבודה קשה.
קל מאד להיגרר למקום ה"פולני", זה הלחוץ מכך שעדיין לא פרסמנו כלום לשבוע זה. לחץ כזה מוביל לכתיבה של פוסטים שאינם מקדמים את המטרה של העסק.
לכן, דף פייסבוק אדיר, הוא כזה שמפרסם פוסטים אדירים היום. כאלו שחשבו עליהם בחודש שעבר (לכל היותר).