בלוג עובד.
בלוג טוב ומעניין יעזור לכם למשוך מבקרים חדשים באתר, ואם תעשו עבודה מספיק טובה, גם תראו מהם לקוחות. רוצים אפילו יותר טוב? אפילו לשגרירים.
בכל פעם שאתם מפרסמים פוסט בבלוג (מילים, תמונה, וואטאבר), נוצרת עבורכם הזדמנות חדשה:
1. להימצא במנועי החיפוש
2. להגדיל את התנועה לאתר
3. ליצור לידים ופניות
4. לעודד מעורבות גולש ברשתות החברתיות
5. ליצור קשרים עם בלוגים חיצוניים
ובסופו של תהליך,
למכור יותר.
עם מספרים קשה להתווכח:
בלוג מייצר פי 3 לידים, פי 6 יותר המרות (ועולה 62% פחות) מכל חלופת שיווק אחרת.
הנה כמה עובדות מאת Hubspot:
1.שיווק באמצעות תוכן אורגני
יעיל פי 5.6 מאשר פרסום ממומן
2. ל-72% מהצרכנים יש דעה
מאד שלילית על מותג שמפרסם עצמו באמצעות מודעות קופצות
3. 91% מהצרכנים
מצפים לקבל מהמותג אחריו עוקב תוכן איכותי
4. צרכן זקוק ל-4 `חתיכות` תוכן` בממוצע לפני
שיצור קשר עם המותג ול -11 לפני שיחליט
האם לבצע רכישה
5. ארגונים שמפיצים יותר מ-11 תכנים מדי חודש מקבלים פי 3 יותר תנועה ופי 4 יותר לידים
מסקנה?
ארגון שבונה קהילה, ומטפח אותה בין היתר, באספקה קבועה של תוכן (עדיף ארוך, עדיף מעמיק) בבלוג,
מרוויח בענק:
גם בהגדלת המודעות, גם בחיזוק החיבור, גם בגיוס ושימור וגם במכירות.
Photo by Alejandro Alvarez on Unsplash
יופי טופי. אבל כמה פוסטים צריך לפרסם מדי חודש, כדי ליהנות מכל הטוב הזה?
החבר`ה הטובים האלה בHubspot חקרו מאות פוסטים בבלוג שלהם, ובנוסף, יותר מ13 אלף לקוחות המשתמשים במערכת ניהול התוכן של החברה.
מה הם העלו בחכה?
ממצאים מעניינים ומפתיעים עד מאד. הכי מעודדים דווקא –
לעסקים קטנים. YAY!
נתחיל בבסיס.
פרסום פוסטים בבלוג מדי חודש: השפעה על התנועה
למקור
הסבר: חברות שמפרסמות יותר מ-16 פוסטים בחודש מקבלות פי 3.5 יותר תנועה מאשר חברות שמפרסמות 0-4 פוסטים בחודש.
חברות שמפרסמות יותר מ-11 פוסטים נהנות מפי 3 יותר תנועה, מאשר אלו המפרסמות פוסט אחד.
פרסום פוסטים בבלוג מדי חודש: השפעה על לידים
למקור
הסבר: חברות שמפרסמות יותר מ-16 פוסטים בחודש, מקבלות פי 4.5 יותר לידים, מאשר חברות שמפרסמות בין 0-4 פוסטים מדי חודש.
כמות פוסטים מצטברת בבלוג: השפעה על התנועה ולידים
אחת הסיבות הטובות לטפח בלוג באתר החברה (או ברשת), היא `האפקט המצטבר` של פוסטים ישנים.
פוסטים ישנים, ארוכים, מעמיקים, טובים ומועילים, ממשיכים להניב תוצאות מדהימות, גם הרבה שפורסמו.
Hubspot בדקו ומצאו, ש-
75% מהצפיות בבלוג הגיעו מפוסטים ישנים.
זה המון!
וזה מעודד - כי לסכום המצטבר של הפוסטים בבלוג (אלה המצטרפים האחד לשני מחודש לחודש, ומשנה לשנה) --
יש השפעה רבה.
על התנועה בבלוג:
למקור
ועל הלידים:
למקור
מה פה קורה פה?
תגידו, שמתם לב מתי חלה מגמת עליה?
נכון - החל מהפוסט ה-50 לערך.
זה לא הרבה!