יש תוכן שאנשים אוהבים. יש תוכן שאנשים משתפים. יש תוכן שעף למרחק כה גדול, שלא ברור איך זה קרה. יצירתיות. במלא מובן המילה.
להגיע אישי - או לשדר שאני עסק רציני דווקא?
לשתף פרטים על הילדים- או לשמור בקנאות על פרטיותם?
להפנות ללינקים של מקורות חיצוניים - או לייצר בכל פעם תכנים משלי?
לכתוב? לצלם? להסריט?
כתיבה שיווקית כחלק מניהול דף הפייסבוק, תיצור את הזהות הייחודית לעסק שלך. באמצעותה ניתן ליצור את הדיבור המיוחד לך, לחשוף צדדים מעניינים ולהראות עד כמה הנך עסק מקצועי, אך מיוחד; רשמי, ונגיש מאד.