|
|
|
|
|
|
|
|
15 מסרים לכל הפחות, בכדי להזכיר לעולם שאתה קיים. מייאש? מה פתאום! ניוזלטרים הם דרך נפלאה לעשות את זה חכם.
|
|
|
|
|
העליתם מאמר באתר? השקתם מוצר חדש? תנו לעולם לדעת.
ניוזלטר ורשימות התפוצה, הם אחד הנכסים החזקים ביותר עבור העסק. איך עושים זאת נכון?
יצירת רשימת תפוצה – הגדרת הצעה טובה מספיק, המפתה גולשים להשאיר פרטים.
פילוח המידע – יצירת רשימות מפולחות לפי קהלי יעד, בכדי לדייק ככל הניתן את המסרים.
כתיבה שיווקית – כתיבה מדויקת, מעניינת ומעוררת השראה.
פרסום – שליחת המידע באמצעות מערכות הדיור השונות, וניהול התגובות.
|
|
|
|
|
|
|
|
|