|
|
|
|
|
|
|
|
קטלוג - זה לא רק לתמונות? קטלוג הוא פלטפורמה נפלאה להעברת מסרים שיווקיים. אל תוותרו על מסרים שיווקיים חדים, עם כתיבה שיווקית חכמה.
|
|
|
|
|
חשבו על איקאה. על אף שהקטלוג המושקע נועד להציג מוצרים, הוא רווי במסרים שיווקיים. האני מאמין. הסיפור הייחודי. הדרך בה פועלים הדברים מאחורי הקלעים. דרך מסרים אלו, קל להבין כיצד החברה חושבת, ומהן התועלות אותן היא מביאה לעולם.
למעשה, הקטלוג הוא לפעמים הדרך היחידה לספר את הסיפור הייחודי שלכם.
אז בין כל עריכת התמונות, אל תוותרו על התוכן.
|
|
|
|
|
|
|
|
|