|
|
|
|
|
|
|
|
חכו רגע עם האנימציה או הקריין - יש עוד כמה דברים חשובים בדרך לסרט תדמית יעיל. מהם?
|
|
|
|
|
וידאו, כך אומרים למעלה מ-60% מהעסקים שעושים בו שימוש, הוא אחד הכלים החזקים ביותר להגיע לחיבור עם הגולש. ובאותה נשימה - הכלי שהכי קשה ליישמו.
מה הופך יצירת סרט תדמית למשימה, ממנה מפחדים רוב בעלי העסקים? מיתוסים. כמו... שזה יקר, זה מסובך וכיצד, לניתן להציג את העסק, מבלי לעשות בושות?
ייצור של סרט תדמית, הוא כייצור של כל מוצר תוכן. (רק מהנה פי כמה וכמה.)
אסטרטגיה שיווקית שכוללת תשובות טובות לשאלות חשובות, תפשט את התהליך, ותהפוך אותו לקל ליישום.
|
|
|
|
|
|
|
|
|