ברושור שיווקי מוצלח - למה צריך בעצם? ברושור שיווקי נועד לכל אותם לקוחות שאומרים לך "תוכל לשלוח לי משהו"? אתה: "כן. הרי לך ברושור שיווקי תדמיתי, חד ורווי תועלות. תכף מתקשר לבדוק אם קיבלת."
לפעמים, מה לעשות, צריכים לעשות קצת רושם. ברושור שיווקי הוא דרך נפלאה ליצר מסר ברור, אודות התועלות של המוצר או השירות שלכם.
מה כולל ברושור שיווקי?
מבנה נכון – ברושור שיווקי הינו מסמך קצר בדרך כלל, ועל כן עליו להיבנות בסדר נכון: הצגת השרות, פירוט התועלות, פירוט התכונות של השרות והצגת האנשים מאחורי המותג .
כתיבה שיווקית – ברושור שיווקי מציג את המותג, התועלות והצעת הערך הייחודית לו. שימוש בכותרות, כותרות ביניים, בולטים ומילים נכונות, מעודדות את הקורא ליצור קשר.