למה בלוג עסקי טוב לעסק שלך? |
"ותגידו, על בלוג חשבתם? ותמיד, אבל תמיד התשובה דומה: < "זה קשה מדי." < "זה לוקח זמן רב מדי." < "אין מספיק נושאים עליהם ניתן לדבר." < "אף אחד ממילא לא קורא." < ואפילו – "בלוג, רגע זה לא להיפסטרים?" בעוד שבפועל, יש לו יכולת לתת פוש רציני למאמצי הSEO, הוא יגביר את התנועה לאתר, ישפר מאד את הנוכחות ברשתות החברתיות, ויבסס את מעמדכם ככאלה שבאמת אפשר לסמוך עליהם. הוא גיבור על. אז איך זה שעוד אין לכם אחד כזה? בלוג באתר זה טוב לעסק בלוג פותח ערוץ תקשורת נוסף בין המותג לעוקבים אחריו, ובונה קול אותנטי, אנושי, מועיל ומעבר לכך – בעל תוכן איכותי מאד. אתרי אינטרנט שמכילים בלוג, משיגים 126% יותר לידים איכותיים, 97% יותר לינקים ו434% יותר דפים מאונדקסים. יותר מ80% מהאנשים מצאו את התוכן הכתוב בבלוג – כאמין. בעקבותיו, ביצעו רכישה. > בלוג משפר תנועה לאתר בלוג מסייע ליותר קהל להיחשף לאתר שלך, משום שבאמצעות בלוג ניתן לקדם מילות מפתח אותן אנשים מחפשים. אתרים שהכילו בלוג פעיל מדי יום, הגדילו את כמות התעבורה באתר בכ53%. זה המון. > בלוג משפר משמעותית את מאמצי הSEO מנועי חיפוש אוהבים תוכן טרי ואיכותי. ממש כמו בני אדם. בלוג מאפשר העלאת תכנים שיווקיים. מדי יום ביומו. פשוט משום שהינו מספק תמונת מצב רחבה יותר על התחום העסקי. בכל פעם בו מועלה פוסט לבלוג באתר, נוצר עוד דף מאונדקס עבור מנועי החיפוש. פירוש העניין, שנוצרה כאן הזדמנות למנועי החיפוש למצוא אותך ברשת, כאתר פעיל חי ובועט, עבור מילות מפתח שחוזרות על עצמן בכל פעם, מזווית קצת שונה. נניח שהעלת פוסט לבלוג באתר. בשבוע העוקב הבלוג צבר מבקרים ואולי אפילו לידים. יחד עם זאת פוסט ממשיך לייצר חשיפה לבלוג ולאתר, כמו גם דפים מאונדקסים, גם חודשים ואף שנים לאחר שפורסם. וזה טוב. כי מנועי חיפוש אוהבים אתרים יציבים, ומרובי דפים. > בלוג עוזר להמיר תנועה ללידים בלוג יעיל מציע לגולש תוכן מועיל, וכן, בחינם, וממשיך לעשות זאת דף אחר דף. זאת על ידי קריאה לפעולה המופיעה בסוף הפוסט, ובה הצעה מושכת לצרוך עוד תוכן. ספר, מדריך, וובינר – השמים הם הגבול, וכל אלו מוצעים לגולש חינם אין כסף. אבל התמורה שווה זהב. תמורת התוכן הנוסף, מעניק הגולש את הדרך ליצור איתו קשר, וכעת המבקר המזדמן אינו מזדמן יותר. המבקר הומר לליד. על כל הפוטנציאל האדיר הגלום בו. > בלוג ניתן לשיתוף בקלות פוסטים בבלוג, אם היו טובים מספיק, מהווים חלק פופולרי מאד מהתוכן הקיים ברשתות החברתיות. כך שניתן די בקלות, להגיע בכל פעם לקהל חדש. > בלוג מגבש את סמכותך המקצועית פוסט בבלוג כתוב בלשון אישית, ובפניה אנושית וישירה, שלא על מנת למכור. אלא על מנת לתת שירות, מידע ותועלת. לכן קל מאד להתחבר אליו. מאחר ובלוג עסקי סוקר נושאים הנוגעים לחיי העסק, ובעיקר לנושאים המעניינים את הגולשים - הרי שהעסק נתפס כאמין ומקצועי, ובסופו של התהליך, הודות לתוכן שפורסם בבלוג, גולשים מגיעים בשלים יותר, מוכנים יותר ויודעים יותר, לשיחה מולו. כזה שמציג את הפנים מאחור, אולם לא שוכח לקדם את העסק? צרו קשר> |
||