|
|
מילון מונחים למשווק הנבוך במדיה הדיגיטלית
|
|
|
|
|
|
אנחנו חיים בעיצומה של מהפכה. ומהפכה משנה את האופן שבו אנשים חיים, חושבים ומדברים האחד עם השני.
רוצים להבין את הז`רגון, לשלוף את המונח הנכון בזמן הנכון, ולשחק אותה, בגדול, כמו הייתם אחרוני הוגי הדעות בתחומי המדיה הדיגיטלית?
אז בבקשה! קבלו את מילון המונחים המקיף, היסודי והמדויק ביותר למונחי מדיה דיגיטלית. ועכשיו, יצגו אותנו בכבוד.
|
מציג 1 עד 16 מתוך
20 נושאים.
|
|
Inbound marketing הינה מתודולגיית השיווק המצליחה, והאהובה ביותר בעולם.
מה עשה אותה לכזו?
ראה מידע נוסף..
outbound marketing הפך מהילד המגניב, לזה שעושים לו שיימינג.
למה?
ראה מידע נוסף..
ילד עצוב, באטמן מפליק, פוליטיקאים צוחקים (על מישהו כנראה) - מה זה? מהיכן המם צץ? ועד מתי הויראליות הזו תעייף אותנו?
ראה מידע נוסף..
הגדרה יבשה - סמן המתייג מונחים, מגדיר אותם ועוזר לארגן אותם בנושא ספציפי.
אם לפשט, רוצים לזכות בשיווק חינמי? תייגו, תייגו.
ראה מידע נוסף..
בלוג = web log, והוא בעצם יומן פרטי, אבל שכוווולם רואים.
איך הפך ללחמניה הלוהטת של עסקים קטנים, גדולים ובינוניים?
ראה מידע נוסף..
וואטסאפ הוא מיקרובלוג. כמוהו גם טוויטר, אינסטגרם וטמבלר.
למעשה, כל מקום בו ניתן להביע את דעתך בטווח של 140-200 מילים, הוא מיקרו בלוג.
ראה מידע נוסף..
לידים - משאת נפשו של כל משווק.
גולש שנכנס לאתר, דף הנחיתה או הרשת החברתית, ומשאיר פרטים – הופך מגולש מזדמן, ללִיד (Lead).
ראה מידע נוסף..
הפיכתו של לקוח מזדמן לליד, ואת הפיכתו של ליד ללקוח משלם.
מה השלב הבא?
ראה מידע נוסף..
SEO הוא הגורו, וכולנו הסוגדים.
היכן עובר הגבול בין פעולות טכניות, לבין שמירה על איכות וטבעיות?
ראה מידע נוסף..
Web+Seminar = Webinar, והוא מערך שיעור מצולם בו אתה, או מי מטעמך (למשל – מצגת) מעביר מסר לקהל אשר נרשם מראש.
ראה מידע נוסף..
Video+Log= Vlog, לעיתים קרובות מזוהה כ Podcast, והוא יומן אישי המעביר מסרים באמצעות הווידאו.
ראה מידע נוסף..
PPC = Pay Per Click הינו קמפיין ממומן, על פיו המשווק משלם עבור כל הקלקה על המודעה, אליה הגיע הגולש באמצעות מילות מפתח.
ראה מידע נוסף..
Key Performance Indicator – מדד המנטר פעילות של פעולה שיווקית או עסקית, ובודק האם הינה סיפור הצלחה מהדהד, או שמא כישלון חרוץ.
ראה מידע נוסף..
שיווק בזמן אמת. היכולת של מותג להגיב היום, לאירועים המתרחשים היום. זאת מאחר ומחר, תופיע תופעת שיווק אחרת לחלוטין, ואתה תסבול מנחיתות, שלא לומר גיחוך.
דוגמא מעולה – קמפיין ה"תהיה חכם / טוב / יעיל. תהיה יוסף".
(מי לעזאזל הוא יוסף?)
ראה מידע נוסף..
שיטת פרסום המציגה מוצר או שירות, כתוכן טבעי (ושאינו ממומן). כמובן שהתוכן נכתב מתוך אינטרס, במימון, והוא כולל סיפורים, פוסטים, קטעי וידאו ועוד. כל אלו מועלים לרשתות החברתיות ולאתרי המדיה השונים.
לדוג`, כתבה המציגה את 5 האטרקציות הלוהטות בצפון, הינה לרוב כתבה ממומנת, על ידי אחד או יותר מהגופים המוזכרים.
ראה מידע נוסף..
|
|
|
|
|
|
|
|