|
|
תוכן שיווקי מנצח ועקבי ב-6 דרכים קלות ליישום
|
|
|
|
|
|
1. מה תרצו להשיג
בואו נתחיל בבסיס.
בכל מה שנוגע לתוכן שיווקי - מהן המטרות שלכם לשנה הקרובה?
האם תרצו בעזרת תוכן שיווקי להגיע לקהלים חדשים?
לחזק מעמדכם כמומחים בתחומם?
להגדיל משמעותית את אחוזי הכניסה לאתר?
או ליצור תדמית מגניבה ועדכנית?
2. אל מי אתם מדברים
על מנת להצליח להתחבר לקהל היעד שלכם, מומלץ ראשית, להגדיר מיהו.
< מי ימצא את התוכן שלכם מועיל? < מהם תחומי העניין שלו, ועל איזו בעיה ביכולתכם לענות לו? < היכן הוא גר, עובד, מבלה, עורך קניות? < האם הוא נשוי, זכר, נקבה, זוג צעיר או הורים לילדים? < האם הנכם מדברים ללקוחות פרטיים (B2C) ? < האם הלקוחות שלכם הינם ארגונים וחברות (B2B) ?
3. מה יש לכם לומר
הנה, הגענו לנקודה בה המשווק נמדד, עד כמה ברצונו באמת להעניק תוכן שיווקי.
זאת משום שיצירת התכנים הינה, לכאורה, פעולה "פילנטרופית", שלא לשם המכירה. לכאורה.
תוכן שיווקי נועד לתרום, להועיל, להעשיר, ללמד, לבדר ולעורר השראה.
מוכנים לכל זה?
< אילו עצות טובות תוכלו לתת לקהל היעד? < האם תרצו לשתף בטרנדים החדשים בתחום לשנה הבאה? < האם תרצו ללמד כיצד לעשות את הדברים נכון? < עד כמה תהיו מוכנים לשתף את הקהל בסודות המקצועיים שלכם? < באיזו מידה ברצונכם לשמח את הקהלים שלכם?
4. כיצד תרצו לומר זאת
מה שיפה בתוכן שיווקי, הוא העובדה שישנן אינספור דרכים יצירתיות, להעביר באמצעותו את המסר.
אפשר לעשות זאת ב-< סרטון ווידאו< מצגת שקופיות (Slideshares)< מדריכי How to`s< אינפוגרפיקה< eBooks< פוסטים< וובינרים< ראיונות< תוכן ויראלי (Meme, משחקים אונליין, תחרויות)< כלים מועילים< הודעות למייל< הודעות לעיתונות< מילון מונחים
ומה בעצם לא.
5. היכן תרצו לומר זאת
העידן הדיגיטלי פותח בפנינו דלתות רחבות, ומזמין אותנו להיכנס. שלא ננצל זאת?
את התוכן השיווקי שיצרתם ניתן להזין בערוצי שיווקי שונים, חלקם שלכם ובחלקם – תוכלו להתארח.
בין היתר: < באתרים< רשימות התפוצה לשיווק בדוא"ל< בלוגים< פורטלים ייעודיים< ערוץ ב-YouTube< מדיה ועיתונות< דפי נחיתה< רשתות חברתיות
6. כיצד ניתן למדוד ביצועים
מי שאינו מודד ביצועי התוכן השיווקי, דומה ליורה באפלה מתוך תקווה לפגוע במטרה.
הכלים למדידת הביצועים בערוצים השונים הם אמצעי ראיית הלילה שלכם.
בעזרתם תוכלו להבין עד כמה אתם קרובים.
בעזרת כלי מדידה שונים ניתן לבדוק:
- מהו משך זמן שהיית הגולש באתר
- מהו התוכן בעל האפקט החזק ביותר באתר
- כמות הצפיות, מבקרים, תגובות ושיתופים
- מהו הזמן האפקטיבי ביותר לפרסום במהלך היום
- ועוד נתונים רבים נוספים.
אנחנו מודים,עולם התוכן השיווקי, והכתיבה השיווקית - עלול לבלבל.שיחת טלפון אחת, והכל יתבהר.צרו קשר >
|
|
|
|
|
|
|
|