שיווק במייל Vs. שיווק בפייס - והמנצח הוא... |
מלחמת ראש בראש: שיווק במייל נגד שיווק ברשתות חברתיות יותר מדי משווקים, מותגים ואנשים (שגם הם בימינו, מסתבר, מותגים), מתעלמים מהשיווק במייל, בעיקר לנוכח עלית קרנן של הרשתות החברתיות. > הרשתות החברתיות הן חינמיות (אשליה. הסבר בהמשך) > הרשתות החברתיות הן כל מה שלוהט עכשיו > לרשתות החברתיות כמות עוקבים העולה על חמישית מאוכלוסיית העולם (לא ספרנו. מאמינים). יחד עם זאת, השיווק במייל נותר בעינו – שיטת השיווק בעלת העלות-תועלת הטובה ביותר, הרבה מעבר לכל השיטות והערוצים האחרים. אז אימייל או פייסבוק? קימברלי מוריסון מSocialTimes טוענת שבשנת 2015, כ-60% מהמשווקים הצהירו על כוונתם להעלות את התקציב המיועד לשיווק במייל, ואילו 50% מהם הצהירו על גידול התקציב בפייסבוק. לדבריה, אין צורך לבחור. מומלץ לשלב בין פייסבוק לשיווק במייל. שניהם, כך מסתבר, מייצרים תוצאה השווה פי כמה וכמה, מסך חלקיה. מה נותן שיווק אינטגרטיבי בין פייסבוק לדיוור? > ניתן להרחיב את מעגל החשיפה למותג, או למסרים השיווקיים > ניתן להגדיל את רשימת התפוצה של המותג > ניתן לנתח את קהלי היעד שהגיבו למסרים, ולמקד בהם את העשייה השיווקית 1. עושים את זה פשוט התחילו מהצעד הבסיסי ביותר – תנו לעולם לדעת על הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות, באמצעות המייל. Macy`s עושים זאת בדיוק כך: 2. עושים את זה קל מוסיפים לכל מייל, בתחתית הדף או בראשיתו, אייקונים ברורים, ומעודדים את הגולש לשתף.3. עושים את זה מעניין הדרך להגיע אליה – בפייסבוק, והפרס – פגישת פסגה. 4. עושים את זה נוח בכל פוסט בפייסבוק, בטוויטר או בכל פלטפורמה אחרת, צרפו לינק לדף בו ניתן להירשם לרשימת התפוצה שלכם במייל. 5. עושים את זה חכם (או גם וגם)
|
||