פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב, גוגל+, טוויטר והרשת החברתית הזו שנוצרת בעוד אנו מדברים כעת – כל אלו מיצרים אתגר לא קטן עבור משווקים.
מחד, משווקים רבים מדי מחשיבים פוסט, כל פוסט, לעשייה שיווקית פורייה.
הם עושים share על סיפור מגניב שרץ,
מעתיקים בקלילות לינק מאתר תוכן עדכני מחו"ל,
או באין ברירה, מצרפים סרטון חתלתולים מתוק.
אבל.
לפתוח דף עסקי זה קל מדי.
ולחשוב מדי יום על ניסוח לפוסט הבא, שיציל אתכם מעמימות מותגית ויזכיר לעולם על קיומכם,
זה גם קל מדי.
לעשות את כל זה בטרם הגדרתם אסטרטגיה, מטרה ומספיק מסרים לשנה (בגדול) -
דומה לאדם שפותח חנות דנדשה, פוצח במסע פרסום היסטרי,
ומקבל לקוחות.
מבלי להציע להם סחורה.
האם יש לכם מושג מה אתם מוכרים?
וגם אם כן-
האם יש לכם היכולת והרצון לפעול במערכת יחסים ארוכה? להיות חשופים לביקורות? כפופים למחויבות החברתית הכובלת למסך, ומכריחה להגיב בכל רגע, בכל יום?
אבל הכי הכי חשוב.
האם ביכולתכם ליצור מסרים מעניינים, מקוריים, מרגשים ונוגעים, מצחיקים ורלוונטיים, מספר רב של פעמים במהלך החודש?
במידה והתשובה אינה מובהקת, עצה:
נוכחות שאינה עקבית ברשת החברתית, גרועה יותר מאי נוכחות.
אולם נוכחות מחושבת, נבונה ובעלת מינון מדויק ברשתות החברתיות, הצליחה לגרום למותגים רבים לבלוט מעל האחרים, ואולי יותר - להבין למעשה עד כמה השירות שלהם נצרך ואהוב.
מיליוני מיליונים של מחקרים ומאמרים, מערומים של אינפוגרפיקות, תועפות של מדריכים ואינספור טיפים, פורסמו אודות המהפכה החברתית הזו שאנו חיים:
- אודות הזמן הנכון ביותר לפרסם פוסט במהלך היום, ובמהלך השנה כולה.
- מתי לבחור בפייסבוק ומתי לשווק במייל
- כיצד להתאים את העמוד שלך לקהל זכרי אוהד
- מהם ההאשטגים הנפוצים בטוויטר
- כיצד להתאים את מידות התמונות שלך לכל פלטפורמה חברתית.