איך משיגים אתר מנצח ב6 צעדים פשוטים? |
עם למעלה מביליון אתרים רשומים, פלא שקשה ללכוד את תשומת הלב של הגולש? לגולש הממוצע דרושות פחות מ - 3 שניות, על מנת לנחות על נקודה מעניינת מספיק באתר. ועוד הרבה פחות מזה, בשביל להחליט האם האתר מתאים לו באותו הרגע. יש דרך להתגבר על האתגרים הללו. בחנו את האתר שלכם: 1: האם הכותרת בכל דף - טובה מספיק ? הכותרת היא האלמנט החשוב ביותר באתר. נקודה. 80% מהאנשים יקראו את הכותרת בלבד, ולכן מומלץ להשקיע 80% בכתיבתה. 2: האם התוכן מותאם לפלטפורמה בה הוא נצפה? אם אתם מתכוונים לפרסם את התוכן שבאתר במספר פלטפורמות, יש להתאים את המינון והעצמה של הדיבור, לכל אחת מהן. לדוגמא: > תוכן באתר צריך להיות ברור, מוכוון מטרה, אינפורמטיבי ורווי תועלות. > תוכן ברשתות חברתיות צריך להיות פתוח, גמיש, בגובה העיניים וחסר לחלוטין ז`רגון מקצועי. > תוכן בפוסט צריך להיות אישי מאד, משתף, ומעט חושפני. 3: האם התוכן נכתב בצורה טבעית וזורמת? פנדה ופינגווין הן 2 חיות חביבות, אשר שינו ב2011-2012 את הדרך בה נחווה התוכן ברשת. זאת משום שמאז גוגל מגלה 0 סבלנות לתוכן שאינו ממוקד גולש, אלא נכתב עבור מנועי החיפוש בלבד. הכוונה היא כמובן, לתוכן רווי מילות מפתח, נטול הקשר או סדר הגיוני. זה נראה בערך כך: "אם אתם מחפשים קומקומים חשמליים אז אנחנו החנות המובילה לקומקומים חשמליים בפתח תקווה והסביבה. קומקומים חשמליים הם דרך מצוינת להכין קפה או תה משום שקומקומים חשמליים מקצרים את התהליך..." הבנתם את פני הדברים. כיום, מנועי החיפוש יודעים לזהות מהו תוכן איכותי ומהו תוכן ירוד. או אז הם פשוט יצ`פרו את הראשון ויכפכפו את האחרון. 4: האם התוכן אנושי? כמעט כל מפעל נגרות מוביל - התחיל בסדנא ביתית קטנה. כל מעצת הייטק - התחילה בדירת סטודנטים דלה. וכל מוצר פותח, בכדי לעזור לאנשים. מה הסיפור של ההצעה שלכם? הסיפור האנושי, האותנטי והרגשי, הוא זה שיעשה את ההבדל. 5: האם קיים תוכן מגוון באתר? אתר הוא אכסניה נפלאה לסוגים שונים של תוכן שיווקי. עד כמה התוכן באתר שלכם מתובל בתמונות? אייקונים? סרטונים? מבלי לזלזל בכוחן של מילים, אתר עם וידאו מדורג טוב יותר במנועי החיפוש, מגדיל צפיות ומגביר משמעותית את מספר הלידים הנכנסים. 6: האם קל להבין מה הצעד הבא? הרשת מלאה אתרים מושקעים ועתירי ממון, שחסרים אלמנט אחד ובודד – הם לא נחרצים מספיק. נניח שהצלחתם לשכנע את הגולש לבצע פעולה. בין אם מדובר במעבר לדף הרכישה, לדף הבא, למאמר חיצוני, להזנת פרטים – ברגע בו הגולש שואל "מה עושים עכשיו?" - הוא פשוט יעלם. האלמנט החסר נקרא "קריאה לפעולה", והוא אחד האלמנטים החשובים יותר באתר בכלל, ובערוצי השיווק הדיגיטלי. חושבים על בלוג לאתר העסקי שלכם? אתם חושבים נכון. והנה למה > |
||